fredag 29 januari 2010

Sängläge gäller ...

Efter en frusen dag på jobbet, har jag suttit och skakat hela vägen på tåget hem. Det är ju inte så konstigt när man har 40 graders feber när man väl är hemma och kommer i säng.

Det är inte heller så kontigt att jag blivit sjuk då jag och en kollega arbetar som planeringspedagoger och har varit i barngrupp på 13 ställen på 2 veckor ... Min kollega var inte frisk när veckan började och jag undrar ju lite smått om det är en dunderförkylning eller en äkta influensa jag fått ...

Svininfluensan är jag vaccinerad för, men det kan ju ändå bli en vanlig även om jag hade en så sent 2009.

Suck, dags och bädda ner sig. Inte gör det saken bättre att sista uppgiften i företagsekonomi skulle in i kväll.

1 kommentar:

  1. Men lilla vän...det låter inte bra, hoppas du är på god bättring i alla fall!
    Krya på dig! Kram / Bea

    SvaraRadera