lördag 24 oktober 2009

Tidig morgon

Ja, nu är det väl inte tidig morgon längre, men å andra sidan vaknade jag vid sju - en lördag! Det var ju fortfarande mörkt och jag har varken barn eller gnälliga katter att skylla på. Men det var rätt skönt att krypa i morgonrocken och ha tid att läsa en massa bloggar som hamnat under favoriter på datorn, men ändå inte kommit med på länklistan på min blogg. Sist jag räknade idag låg det 30 kvar ... så jag har lite att läsa ikapp mig på och lägga in. Dessutom ligger det ju några favoriter i stan också.

Hmm, undra om jag tagit mig vatten över huvudet, men å andra sidan är det ju så kul att inspireras av andra. Så småningom får jag nog sortera dem efter inredningsbloggar och trädgårdsbloggar tror jag.

Om du hittar till mig och inte hamnat med på listan så får du gärna lämna ett meddelande så kanske jag upptäcker din blogg också, för just nu letar jag inte fler och det vore ju tråkigt om jag missade just din med inspirerande idéer.

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar