lördag 31 oktober 2009

I veckan blomstrade det








Sen måste jag ju bara visa min vackra utsikt från vardagsrummet på håll. Det har tagit mig fyra höstar att inse hur vackert detta träd är. Så här ser det ut när jag vänder blicken från datorn.
Så egentligen gör det väl inget att fönstrena har saknat gardiner hela hösten. På fönsterbrädan frodas gyllenbären som en vän har sått. Jag hoppas de överlever vintern.
På andra sidan blommar sista solrosen fortfarande.
En vacker ros likaså, jag som aldrig lyckats med rosor innan.

Sista pumpan blir nog aldrig färdig ...


Jag ber om ursäkt för om inlägget ser konstigt ut, men efter mycket strul och återskapande av filen ger jag upp att få det som jag vill. Varför viss text blir understruken är för mig en gåta. Går det få bort på något sätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar