onsdag 17 februari 2010

Ibland blir det inte som man tänkt sig

För mig betyder Alla hjärtans dag en hel del. Visst kan man fira kärleken lika mycket årets övriga dagar också, men den här dagen är det trevligt att få lite extra uppskattning och tid att gå på restaurang och äta en romantisk middag.

Ja, inte lyckades jag få de punkterna infriade precis, så dagen slutade med att jag köpte en iris till mig själv i mataffären.

Korten på denna blev minst sagt olika, men det är verkligen en fin blomma som jag fastnade för. Jag hoppas den går plantera ut i rabatten till våren.

Ja, den sista är ju förståss den mest verklighetstrogna. I bakgrunden skymtar min gardin, eftersom jag har så svårt att hitta bra fotoställen hemma hos mig.

1 kommentar:

  1. Ja, suck..alla dessa kommersiella dagar! Visst skall man komma ihåg varandra utan dessa speciella dagar, det betyder mycket mer!
    Söt Iris och jag tror det får bli som dig, jag skall köpa mig ngt vårlikt till köksbordet i helgen ;)
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera