lördag 5 december 2009

Min första award



Det var egentligen ganska länge sedan jag fick min första award av I mitt gröna hjärta som jag blev jätteglad över. Jag vill ju självklart skicka den vidare och tanken är att ge den till 15 nyupptäckta bloggar, men med tanke på att listan börjar bli lång så är frågan vilka som är nya och vilka som varit med betydligt längre. De som finns med på listan finns ju där för att jag uppskattar stilen och bilderna på dem. Så tanken att skicka awarden vidare har blivit liggande som ett litet dåligt samvete. Jag vill ju inte vara otacksam, men med tanke på att jag vill skicka den vidare med en hjärtlig omtanke så har tiden varit för knapp på sistone, men idag får jag se till och göra slag i saken.


En som jag nyligen lade till upptäckte jag via en tävling, det är Madickens värld. En annan fin blogg är Björnar och praliner. Beas barnsligheter upptäckte jag via hennes novemberutmaning. Vill du ha pysselinspiration så kolla in allt fint som gjordes i november genom hennes länkar. Susannes kreativa sida har jag också nyligen upptäckt.

Ytterligare ett antal dagar har passerat och när jag nu försöker läsa ikapp har jag hittat fler bloggar på listan som känns relativt nyupptäckta. De är den stämningsfulla bloggen Smultronlycka med många kreativa idéer, Gröna funderingar som sprudlar av trädgårdsglädje och jag behöver inte längre tycka att jag samlar många fröer. Mitt smultronställe gör vackra arrangemang som nog gör mig lite smått grön av avund, hennes arrangemang går ofta i grönt ...

4 kommentarer:

  1. Tack snälla du för awarden! Vad glad jag blir! Och just nu känns det som om det behövs lite extra uppmuntran... Så tack igen!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för den fina awarden! Blir jätteglad! Kul att du tycker om min blogg.

    Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Tack du goa...precis just nu behöver jag verkligen, verkligen en sådan uppmuntran.

    Tack!

    Kram Bea

    SvaraRadera
  4. Oh, det här hade jag nog missat! Tusen tack vad glad jag blev!!!

    Kram Victoria

    SvaraRadera