onsdag 23 december 2009

En sista önskan till tomten

Ett extra minneskort skulle jag nog behöva till kameran, då detta ständigt är fullt, därav så få bilder i förra inlägget. Annars får vi se om det blir några trädgårdsinspirerade klappar i form av boken Kål och krasse och pluggbox. Brorsan fick lite tips om några inredningsattiraljer också, men det komiska var att jag hittade en av mina saknade muggar längst in i kylskåpet (med fryst äggvita för övrigt) när jag röjde ur det för att göra plats för julmaten, fast å andra sidan är det ju bättre med 4 eller 6 likadana än de två som jag nu har i 3 olika versioner och storlekar. Till julfikan lånade jag större koppar av pojkvännen

Egentligen hade jag velat ge alla en personlig kommentar och önska er god jul, men det får bli här istället. Pinsamt nog har jag inte ens gett en kommentar till dem som fått en award av mig än, men å andra sidan är den publicerad senare än vad datumet visar. Frågan är om det går ändra från datumet då inlägget började skrivas till när det publicerades istället?

Nu är det visst redan julafton och hög tid att lägga sig.

Ha nu en riktigt fridfull och mysig jul!

1 kommentar:

  1. God fortsättning : Fniss - vad blev det i paketen i år?! Kanske något trädgårdsrelaterat :)

    Minigurka hittade jag hos Impecta och jag skall prova att så nästa säsong, hittade en planta i butik i våras men vem vet om jag hittar den igen? Minigurka är perfekt för mitt lilla växthus :)

    Nu letar jag tomatsort, är lite trött på cocktailtomaterna och vill ha en stor, kanske en tiger? Angenäm uppgift nu i snöblasket :) Ha det, 8`)

    SvaraRadera