fredag 25 december 2009

En bloggares julklapp

Hihi, det känns som jag fått ytterligare en julklapp genom era flitiga besök. Det har varit med spänning jag har inväntat stunden då jag skulle uppnå den 500:e unika besökaren. Extra kul känns det ju att det blir exakt fyra månader efter jag installerade besöksräknaren och då är det nog inte många missade besök som skulle registrerats dessförinnan. Jag minns fortfarande hur jag i början nyfiket följde siffrorna gång för gång jag var inne.

Dessutom är det ju en härlig gåva jag att mötas av era vänliga ord, uppmuntrande och lärorika kommentarer. Nu hoppas jag på ännu ett härligt bloggår, även om det gamla inte ens är slut.

Nu längtar jag efter våren även om jag gillar vintern med snö och lite kyla också. Jag kanske också borde se till att få en katalog från Impecta, så jag kan fortsätta drömma.

Ett stort tack till alla härliga medbloggerskor, både kvinnliga och manliga förståss, som lyser upp mina dagar med härliga bilder, texter och kommentarer!

4 kommentarer:

  1. Hej
    Grattis till din första femhundring :O)
    Ha en fin Annandag Jul
    kram

    SvaraRadera
  2. En liten hälsning till dig med önskan om en God fortsättning. Jag är en av de femhundra som är in och läser din mysiga och fina blogg, tyvärr är jag dålig på att lämna "avtryck". Grattis till de 500.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Grattis! Bloggandet är så kul och när andra kommer på besök känns det extra roligt. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till de femhundra besöken! Jag började inte blogga för att få många besökare till min blogg, men så många vänner jag fått så är de till stor glädje!

    Min favorit bland trädgårdstidningar är Allt Om Trädgård, men jag läser även Allers trädgård.

    Må så gott!

    SvaraRadera