söndag 21 mars 2010

Vårstädning pågår

Ja, inte städas det i huset särskilt mycket under pågående renovering, mer än att kvasten åker fram. Hur stökigt som helst står jag inte ut med.

Däremot så rensar jag bort avslutade tävlingar på bloggen. Mitt största projekt är annars att få ett bättre system på de länkade bloggarna, för det är ju dem jag mer eller mindre slaviskt läser. Det är ju med stor glädje jag följer trädgårdsbloggarna, men på sistone har listan blivit så lång att det känns jobbigt att bara komma ihåg var jag slutade. Så nu försöker jag sortera upp dem efter innehåll. Det går sakta, men säkert framåt i alla fall.

Är det något mer jag behöver snygga till, tycker ni?

3 kommentarer:

  1. Nä, det är inte alltid lätt att hålla reda på alla bloggar.
    Själv läser jag dem i Google reader. Det fungerar bäst för mig. Där ser man ju hur många inlägg man missat oxå :)

    Vill så gärna påbörja vår renoveringen oxå. Förhoppningsvis blir det till sommaren. Vi får se.

    Är det svårt att föröka kornettblommor? Jag har några olika, men har aldrig provat.

    Kram Mari

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé att sortera upp länkade bloggar i kategorier! Själv är jag ju ny som bloggare och håller på att upptäcka vad som finns därute så min lista är inte så lång ännu. Just nu hinner jag inte botanisera så mycket på nätet utan ägnar mig helt år frösådder och val av årets rosor och klematis...

    Lycka till med renoveringen!

    SvaraRadera
  3. JAg förstår vad du menar med att man måste rensa bland bloggarna ibland blir det för mycket och så ska det inte vara. Man ska ha roligt och inga måsten.

    Ha en skön kväll
    Kram Anna

    SvaraRadera