söndag 20 december 2009

Min första bloggvinst

Dagarna går alldeles för fort nu, så det var några dagar sedan Saris "lilla tröstpris" från tävlingen på bloggen Björnar och praliner hamnade i lådan. Inte för jag tyckte att det var något litet pris precis, för det gjorde ju mig jätteglad, då det kom i rätt tid för att bli en för tidig födelsedagspresent.


Självklart åkte det upp bums på väggen. Med lite förlängning av tråden bara så hänger det numera på väggen i min hjärtsamling väl synligt från sängen. Tack Sari!

Hur det gått i de andra tävlingarna jag deltagit i får jag nog kolla under julhelgen när jag kommer ikapp tiden igen. Just nu har jag nog tagit jullov från både jobbsökande och bloggande i större skala, men någon dag ska jag väl läsa ikapp. Det är ju inget måste, men det tar ju lite tid att hålla sig ajour, så det ska bli kul att hinna läsa allt fiffigt ni hittar på.

1 kommentar:

  1. Önskar dig en riktigt GOD och SKÖN JUL!!!
    Snart vänder det, då börjar trädgårdsåret igen...
    Ha det gott, Jenny

    SvaraRadera